Το τέλος του Τουρισμού όπως το ξέρουμε ! Η Κοπεγχάγη απαντά στα διλήμματα του Τουρισμού.


Για όποιον ψάχνει την καινοτομία στη σκέψη και απαντήσεις σε ερωτήματα που οι πολλοί απαντούν με το θυμικό και την αυτοαποκαλούμενη ριζοσπαστικότητα ,το κείμενο στρατηγικής στον τομέα του Τουρισμού της Κοπεγχάγης είναι ένα ιερό ευαγγέλιο.
Δεν κλωτσάει τους τουρίστες στην παραλία , δεν ουρλιάζει στα αυτιά τους ότι με το πλήθος τους χαλάνε την ποιότητα ζωής αλλά ενθαρρύνει την ενσωμάτωσή τους στη ζωή του τόπου, προσπαθεί να τους κάνει ντόπιους !

Την απόδοση του συνόλου του κειμένου στα Ελληνικά επιμελήθηκε η Μαρία Βασιλάκη.Θα επανέλθουμε σύντομα με πλήρη σχολιασμό του κειμένου και την παρουσίαση του σχεδίου τουριστικής ανάπτυξης του Ηρακλείου, που αναπτύσσουμε στην πόλη με την πολύτιμη συνεισφορά του πολιτιστικού σωματείου «ΔΙΑΖΩΜΑ».Διαβάστε επίσης  Κοπεγχάγη .Το τέλος του Τουρισμού όπως τον ξέρουμε
«Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ !!Η WONDERFUL COPENHAGEN ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΜΕ
Υποβάλλουμε τα σέβη μας στους τουρίστες του παρελθόντος, στους καταναλωτές της μάζας  και στις ημέρες του παρελθόντος, όταν τα διάφορα είδη του  τουρισμού ήταν  αποσυνδεδεμένα μεταξύ τους και δεν υπήρχε σύνδεση μεταξύ τουρισμού για  εργασία και ευχαρίστηση,  πόλης και υπαίθρου, πολιτισμού και ποδηλασίας.Αποχαιρετούμε την εποχή του τουρισμού ως μεμονωμένη βιομηχανική φούσκα των εξειδικευμένων στον τομέα του πολιτισμού και του ελεύθερου χρόνου.Αφήνουμε πίσω την εποχή που το μάρκετινγκ του τουρισμού ήταν συνώνυμο με τη γυαλιστερή εικόνα της τέλειας διαφήμισης.Ο Οργανισμός Μάρκετινγκ Προορισμού (ΟΜΠ) είχε αξιόπιστη επιρροή στους καταναλωτές, υπεροχή στην προβολή και αποκλειστικό δικαίωμα προώθησης και διαμόρφωσης ενός προορισμού. Αναγνωρίζουμε ότι έχει εκπνεύσει ο ρόλος του ως διαφημιστικού ειδήμονα του τόπου μας για την προώθησή του ως πρόταση προορισμού.
ΖΗΤΩ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ!ΚΑΘΩΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΜΑΣ  ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ, ΠΡΟΣ ΤΟ 2020 ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΠΕΡΑ.

Χαιρετίζουμε μια νέα εποχή στην οποία η ταξιδιωτική βιομηχανία και η οικονομία των επισκεπτών διεκδικούν παγκοσμίως τη θέση τους ως ένας  από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς στον κόσμο, με ετήσια αύξηση 3,9% για τα επόμενα 10 χρόνια.Καλωσορίζουμε την άφιξη του σύγχρονου ταξιδιώτη: του «προσωρινού ντόπιου», ο οποίος δεν αναζητά την τέλεια ακίνητη εικόνα για να πάρει μαζί του, αλλά τη συναισθηματική σύνδεση με μια  κοινή άμεση εμπειρία βασισμένη σε ενδιαφέροντα, σχέσεις και αυθεντικότητα.
Εμείς στην Wonderful Copenhagen επικεντρωνόμαστε εκ νέου στη βιομηχανία μας, επειδή θεωρούμε ότι κατέχει τη μεγαλύτερη κοινωνική επιρροή και αξία, σαν αυτές που έχουν μεγάλες  επιχειρήσεις, με  ανάπτυξη και επίδραση σχεδόν σε κάθε άλλη βιομηχανία.
Αγκαλιάζουμε όλους τους εταίρους μας, την υφιστάμενη βιομηχανία, τους πολλούς νεοεισερχόμενους και κυρίως εκείνους που σχετίζονται με την τεχνολογία,  τα πανεπιστήμια και τους ερευνητές, τους φοιτητές, τους ταξιδιώτες και τους ντόπιους πολίτες. Αφιερώνουμε τους εαυτούς μας στην προώθηση της  καινοτομίας με τη συνεργασία όλων των βιομηχανιών  και επιμένουμε στην άποψή μας ότι πρέπει να αλλάξει αυτό που πρέπει να αλλάξει.
Ως επίσημος Οργανισμός Διαχείρισης Προορισμών (ΟΔΠ), δεν υιοθετούμε πλέον την αναζήτηση επίσημων συστάσεων προορισμού. Αντί να προωθούμε σε άλλους, πρέπει να προωθήσουμε μέσω άλλων. Οραματιζόμαστε ένα έργο το οποίο θα μοιραστούμε με πολλούς, στο οποίο θα αναλάβουμε την πρωτοβουλία να αναπτύξουμε και να διαχειριστούμε τον τόπο μας ως προορισμό, επιτρέποντας σε άλλους να δημιουργήσουν εμπειρίες βασισμένες σε αυτό που συγχρόνως μας χωρίζει και μας ενώνει: την κοινή αίσθηση τοπικής κοινότητας.
Ξεκινάμε μια εποχή στην οποία η υποστήριξη των ντόπιων,  είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη της επιθυμητής εμπειρίας που σχετίζεται με τον προορισμό. Μια εποχή στην οποία η υποστήριξη, εξαρτάται από την προστιθέμενη αξία που προσδίδουν στον τόπο μας οι επισκέπτες μας.Με την παρουσίαση της στρατηγικής μας για το 2020, θέσαμε  την πορεία μας προς ένα μέλλον πέρα από τον τουρισμό με ένα στοιχείο πολύ πιο ενδιαφέρον και προσωπικό: ένα μέλλον φιλοξενουμένων και καλεσμένων,  οι οποίοι μοιράζονται και συμμετέχουν στην εμπειρία της τοπικής κοινωνίας. Σε μια εποχή αλλαγής και μετάβασης, η στρατηγική αυτή καθορίζει μια φιλόδοξη πορεία, όχι μια οριστική λύση.Θα αναζητήσουμε λύσεις σε συνεργασία με τους σημερινούς και νέους εταίρους μας, οι οποίοι θα εργάζονται με σκοπό να  προσελκύσουν περισσότερες  επιχειρήσεις στη μητροπολιτική περιοχή της Μεγάλης Κοπεγχάγης και την πρόσθεση περισσότερης αξίας από την προσέλκυση επιχειρήσεων. Θα επιτρέψουμε σε περισσότερους ανθρώπους να συμμετάσχουν στη συζήτηση για την Κοπεγχάγη οι οποίοι θα αναπτύξουν τις σωστές εμπειρίες για να διηγηθούν τις σωστές ιστορίες. Στηριγμένοι σε  ενημερωμένες πληροφορίες και σχόλια, θα βρισκόμαστε σε συνεχή δοκιμασία της  προσέγγισης, των αποτελεσμάτων και της ευελιξίας μας για προσαρμογή.
Ξεκινάμε αυτό το ταξίδι με την κοινή φιλοδοξία να συν-δημιουργήσουμε  βιώσιμη και μακροπρόθεσμη αξία για τον τόπο μας μαζί με τους εταίρους και τους ντόπιους μας – τόσο τους προσωρινούς όσο και τους μόνιμους.
Mikkel Aarø-HansenWonderful Copenhagen

8 ΚΟΜΒΙΚΑ ΣΗΜEIA ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ
Συμπεραίνοντας  ότι το τέλος του παραδοσιακού τουρισμού πλησιάζει, εντοπίσαμε οκτώ βασικές κινήσεις οι οποίες πιστεύουμε ότι δείχνουν την σωστή  κατεύθυνση προς την μετάβαση σε μια νέα εποχή για την τουριστική βιομηχανία και την οικονομία των επισκεπτών. Αυτές οι κινήσεις σκιαγραφούν την ευρύτερη εικόνα, όχι τα πραγματικά βήματα για τον τόπο μας  ή την οργάνωση του ταξιδιού. Βρισκόμαστε  – τόσο στο τέλος του παραδοσιακού τουρισμού, όσο και στο νέο ξεκίνημα για το οποίο θα χρειαστεί να προσαρμοστούμε, ώστε να διασφαλιστούν  η ανταγωνιστικότητα και η ελκυστικότητα του τόπου μας ως προορισμού και η οργάνωσή μας. Η μεγαλύτερη απειλή σήμερα για τον ΟΔΠ (Οργανισμό Διαχείρισης Προορισμού) δεν είναι το τέλος του τουρισμού όπως τον γνωρίζαμε ως σήμερα, αλλά μάλλον η αντίσταση μας να μετασχηματιστούμε μαζί με αυτόν.
1. Η εμπειρία της «προσωρινής τοπικής κοινωνίας». Σήμερα, όλο και λιγότεροι θέλουν να χαρακτηριστούν ως τουρίστες. Αντίθετα οι νέες γενιές ταξιδιωτών αναζητούν εμπειρίες που δεν τους παρέχουν μόνο φωτογραφίες, αλλά τους επιτρέπουν να «λερώσουν» τα  χέρια τους και να ενσωματωθούν  στον προορισμό τους. Οι ταξιδιώτες αναζητούν να συλλάβουν το πνεύμα της πόλης, ψάχνοντας την αληθινή και αυθεντική εμπειρία που κάνει τον προορισμό μοναδικό. Με τον αυξανόμενο αριθμό παρόχων και επιχειρήσεων που στοχεύουν στην  συνεργασία του επιχειρηματικού δυναμικού, οι  ταξιδιώτες αποκτούν όλο και μεγαλύτερη πρόσβαση στην τοπική εμπειρία ταξιδιού.
2.  Οι ντόπιοι αποτελούν τον προορισμό- στόχο.  Οι ντόπιοι δεν αποτελούν μια απλή ύπαρξη, αλλά, μάλλον, ένα από τα σημαντικότερα αξιοθέατα ενός προορισμού. Η Μικρή Γοργόνα δεν προσφέρει καμία συναισθηματική ή προσωπική σύνδεση με τον προορισμό. Αντίθετα οι ντόπιοι ναι. Η απόκτηση μιας αυθεντικής εμπειρίας εξαρτάται από την υποστήριξη των ντόπιων, ενώ η δυνατότητα και η ελκυστικότητα του τόπου μας ως προορισμού -και κατά συνέπεια η υποστήριξη των ντόπιων- εξαρτάται από την ικανότητά μας να διασφαλίσουμε μια αρμονική αλληλεπίδραση μεταξύ επισκεπτών και ντόπιων.
3.  Το branding είναι θέμα σχέσεων. To Μάρκετινγκ δεν μας οδηγεί μακρύτερα μας οδηγεί στο brand το οποίο  δημιουργείται από τις  σχέσεις μας με άλλους ανθρώπους. Σήμερα, με την ανάπτυξη των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, οι πληροφορίες δημιουργούνται από όλους και είναι  διαθέσιμες σε όλους. Οι ταξιδιώτες κοιτάζουν συστάσεις από την οικογένεια, τους φίλους και τους κοινωνικούς τους  κύκλους – όπως έκαναν πάντα, αλλά σήμερα η σύνδεση μεταξύ των ανθρώπων έχει νέες διαστάσεις. Οι συστάσεις  και οι συνομιλίες που πραγματοποιούνται είναι  σήμερα περισσότερο από ποτέ πιο σημαντικές από  το brand του  προορισμού. Ο προορισμός δεν μεταδίδει πλέον ένα γενικό μήνυμα, αλλά προβάλλει  προσωπικές brand ιστορίες μέσω των σωστών ανθρώπων σε έναν ευρύτερο κύκλο .
4. Από το μάρκετινγκ στην ενεργοποίηση. Ο ρόλος του ΟΔΠ αλλάζει. Με το τέλος του παραδοσιακού τουρισμού, σημειώνεται και το τέλος του μάρκετινγκ όπως το ξέρουμε. Καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν τις εμπειρίες της σύγχρονης τοπικής κοινωνίας, η επίσημη εκδοχή  ενός προορισμού δεν είναι σε πολλές περιπτώσεις η πλέον περιζήτητη. Αντίθετα, ο ρόλος του ΟΔΠ μετατοπίζεται προς την προβολή του  σωστού είδους  εμπειριών, την εμπλοκή των σωστών  ανθρώπων  την κατάλληλη στιγμή για να πουν τις σωστές ιστορίες για τον προορισμό που  βασίζεται σε ένα κοινό στρατηγικό πλαίσιο.
5. Ένας ταξιδιώτης είναι όλα τα είδη ανθρώπου. Πάντα συνδεδεμένοι με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι σημερινοί ταξιδιώτες είναι ανοιχτοί σε  αλλαγές μεταξύ διαφορετικών μοντέλων ταξιδιού και ζωής. Δεν υπάρχει πια η διάκριση μεταξύ  εργασίας  και  ευχαρίστησης, με κριτήριο  αποκλειστικά τα δημογραφικά ή γεωγραφικά στοιχεία, η οποία αγνοεί τις πενήντα αποχρώσεις του ανθρώπου που αντιπροσωπεύει κάθε ταξιδιώτης: εκείνος που ταξιδεύει για την τοπική κουζίνα, υπάρχει ο  επιβάτης κρουαζιέρας ή ο  κινέζος fashionista σε διακοπές ποδηλασίας. Σήμερα, οι κοινότητες αναπτύσσονται πέρα από τα σύνορα και μοιράζονται κάτι διαφορετικό πέραν από την εθνικότητα ή τη γενιά. Έτσι, πρέπει να δούμε το Airbus 380 με 615 επιβάτες ως μια μεγάλη ομάδα ξεχωριστών ατόμων από τα οποία το  καθένα έχει διαφορετικά κίνητρα, κουλτούρα και  σύνδεση με τους άλλους.
6. Ο παγκόσμιος  αστικός ταξιδιώτης. Η πλειοψηφία των ανθρώπων ζει σήμερα σε αστικές περιοχές και το 80% του παγκόσμιου ΑΕΠ δημιουργείται στις πόλεις. Μέχρι το 2050, ο αστικός πληθυσμός πιθανότατα θα  αντιπροσωπεύει το 70% του παγκόσμιου πληθυσμού και οι πόλεις του σημερινού αναπτυσσόμενου κόσμου θα αντιπροσωπεύουν το 95% αυτής της παγκόσμιας αστικής ανάπτυξης. Αυτό φέρει τεράστια δυναμική  για τη δημιουργία πλούτου και την αύξηση του αστικού ταξιδιού,  που αφορά μια όλο και περισσότερο διευρυνόμενη μεσαία τάξη, κυρίως από μεγάλες χώρες όπως η Κίνα και η Ινδία. Εν τω μεταξύ, αυτή η παγκόσμια ανάπτυξη ασκεί μεγάλη πίεση στις  πόλεις και οι εμπλεκόμενοι στον ΟΔΠ θα πρέπει να συνεργαστούν, ώστε να εξασφαλιστεί ότι η  αύξηση των επισκεπτών δεν θα επιβαρύνει την ποιότητα της τοπικής διαβίωσης.
7. Η ψηφιακή τεχνολογία είναι το χθες. Τα δεδομένα  είναι το σήμερα. Ψηφιακό ή όχι δεν είναι πλέον το ζητούμενο. Ο σημερινός και  αυριανός ΟΔΠ για το  μάρκετινγκ, την επικοινωνία ή τα δεδομένα, σήμερα  είναι ψηφιακός από όλες τις απόψεις στη  διαχείριση του προορισμού και της  οργάνωσής  του. Ως  συνέπεια της  ψηφιοποίησης,  οποιοσδήποτε και οτιδήποτε δημιουργεί καινούρια δεδομένα.Δημοφιλείς μέθοδοι συλλογής δεδομένων ενισχύονται από την πρόσβαση σε ψηφιακά δεδομένα, ανεπηρέαστα από ανθρώπινο λάθος ή καθυστερημένα ποσοστά απόκρισης. Μέσω παθητικής μέτρησης,  η χρήση των μεγάλων ψηφιακών δεδομένων μπορεί να παρέχει ακριβείς– συχνά σε πραγματικό χρόνο – απεικονίσεις της πραγματικής συμπεριφοράς των επισκεπτών, του τουρισμού, τις τάσεις και το νέο επιχειρηματικό δυναμικό.
8.  Ευελιξία αλλαγής και γρήγορης αποτυχίας.  Στη σημερινή ψηφιακή οικονομία, οι παίκτες – μεγάλοι και μικροί – έχουν πρόσβαση στην αγορά. Υπάρχει η δυνατότητα να καινοτομήσουν  αυξάνοντας την συνύπαρξη πολλών διαφορετικών παραμέτρων π.χ. ταξίδια και τεχνολογία, ταξίδια και αστικός σχεδιασμός, ταξίδια και ανάλυση δεδομένων. Ο ΟΔΠ του αύριο θα πρέπει να βρει τη θέση του σε αυτή τη διατομή της καινοτομίας, ενώ  παράλληλα πρέπει να εξισορροπεί τη στενή του σχέση με τον  δημόσιο τομέα. Σε μια βάση δεδομένων που στηρίζεται  στην εμπειρία του κόσμου,  ο ΟΔΠ πρέπει να προσαρμοστεί πέρα από τις κλασσικές διανυκτερεύσεις  και να διευρυνθεί με δημιουργία αξίας μέσα από την οικονομία των επισκεπτών
ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ  ΓΙΑ ΜΙΑ  ΝΕΑ ΑΡΧΗ
Να είστε σίγουροι  ότι το τέλος του παραδοσιακού τουρισμού δεν σημαίνει ότι πρέπει να ξεκινήσουμε τα πάντα από την αρχή. Το τέλος του τουρισμού σημαίνει μετασχηματισμό της  νοοτροπίας  του ταξιδιώτη, την οποία υποβοηθούν η τεχνολογία και οι φορείς της βιομηχανίας. Σημαίνει μια αλλαγή σε ισχυρή βάση για την Κοπεγχάγη και τη Μεγάλη Κοπεγχάγη, στην οποία πρέπει να προσαρμοστεί. Η παρακάτω ενότητα περιγράφει το σημείο εκκίνησης, το οποίο αντιπροσωπεύει τις αποσκευές που μεταφέρουμε μαζί μας στη νέα εποχή της εμπειρίας.
ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΑΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΟΙ ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ
Το τέλος του παραδοσιακού τουρισμού σηματοδοτεί τη μετατόπιση της προσέγγισής μας προς τους ταξιδιώτες σε όλους τους τομείς δραστηριοτήτων του οργανισμού μας. Ωστόσο, οι ταξιδιώτες παραμένουν η κύρια δραστηριότητα της Wonderful Copenhagen.
Θα συνεχίσουμε και θα ενισχύσουμε τις προσπάθειές μας για την προσέλκυση νέων επιχειρήσεων, είτε μέσω υποβολής προσφορών για μεγάλες συμβάσεις, συναντήσεις και εκδηλώσεις, προσελκύοντας νέες επιχειρηματικές  ευκαιρίες για τους εταίρους του δικτύου κρουαζιέρας, είτε με την προσέλκυση νέων αεροπορικών εταιρειών οι οποίες θα φέρουν περισσότερους  επιβάτες στον προορισμό μας.Ο μετασχηματισμός  έγκειται στην ανανεωμένη άποψή μας για τη διαχείριση των επισκεπτών και επιτρέποντας την ανταλλαγή εμπειριών μαζί και μέσω των συνεργατών μας.Μέσω της διαχείρισης των επισκεπτών, η δέσμευσή μας θα είναι να αντλήσουμε περισσότερα από την προσέλκυση επιχειρήσεων, να αναπτύξουμε τις σωστές εμπειρίες για την αύξηση της ικανοποίησης, να ενθαρρύνουμε τους επισκέπτες μας να μοιραστούν τη θετική τους εμπειρία και να οδηγήσουν ακόμα πιο μακριά την πορεία προς την τελική αγορά.
Αυτή η αλλαγή αντικατοπτρίζεται επίσης στις νέες στρατηγικές των δικτύων μας.Η στρατηγική του Δικτύου Κρουαζιέρας της Κοπεγχάγης για το 2016-2018 εστιάζει στην εμπειρία του προορισμού, ενώ η νέα στρατηγική του Σημείου Συνάντησης (Meetingplace) για το 2017-2020 εστιάζει στην εμπλοκή της κοινότητας, την ενσωμάτωση μιας αντιπροσωπευτικής προοπτικής για τον ελεύθερο χρόνο με το brand επιχειρηματικότητας του προορισμού και μια δέσμευση που επιτρέπει  στα μέλη να ασχοληθούν και να εμπλακούν  περισσότερο με το brand του προορισμού.
ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
Ως οργανισμός, η Wonderful Copenhagen διευθύνεται από ανθρώπους με ισχυρή επαγγελματική βούληση. Στοχεύουμε να δημιουργήσουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για τους συνεργάτες μας και διά μέσου αυτών. Είμαστε πρόθυμοι να αμφισβητήσουμε το παρόν, να σκεφτούμε νέες κατευθύνσεις και να επιδιώξουμε τους στόχους μας χωρίς να φοβόμαστε την αποτυχία ή να ακολουθήσουμε το μονοπάτι που έχει εξερευνηθεί λιγότερο.Το κύριο αξιοθέατο του προορισμού μας είναι οι ντόπιοι. Η ανθρώπινη σύνδεση με έναν προορισμό  περνάει μέσα από τους ντόπιους και μέσα από την εμπειρία, δηλαδή να αποτελέσει – έστω και προσωρινά – μέρος μιας κοινής αίσθησης τοπικής κοινωνίας.Η υποστήριξη και η υπεράσπιση των ντόπιων απ’ άκρη σ’ άκρη της μητροπολιτικής  περιοχής  είναι ζωτικής σημασίας για την δυνατότητά μας να ξεχωρίζουμε ως μοναδικός τοπικός  προορισμός με παγκόσμια ελκυστικότητα. Όπως η ομάδα που εργάζεται πίσω από τη Wonderful Copenhagen είναι υπερήφανη για το προϊόν της , έτσι και η υπερηφάνεια των ντόπιων μας είναι σημαντική για την εξισορρόπηση: οι ντόπιοι πρέπει να είναι τόσο περήφανοι για την πατρίδα τους που θέλουν να τη μοιραστούν όσο το δυνατόν  περισσότερο.
ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ BRAND ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΕΣ ΑΠΟ ΠΟΤΕ
Οι βασικές ιστορίες του brand της Κοπεγχάγης έχουν αναπτυχθεί με την πάροδο των ετών με την επίδραση και τη συμβολή πολλών. Οι ιστορίες ενώνουν τους ανθρώπους σε ένα πλαίσιο που καθορίζεται από τον τοπικό χαρακτήρα και την προσωπικότητα, την παγκόσμια συνάφεια, την πληρότητα και την πρόσκληση.Οι βασικές ιστορίες ενώνουν πολλούς ενδιαφερόμενους και εταίρους μέσα στην πρωτεύουσα και αλληλεπιδρούν με αυτήν. Η ανάπτυξη της Μεγάλης Κοπεγχάγης υπογραμμίζει την γοητεία της Κοπεγχάγης ως brand,  που έγκειται στην κοινή αίσθηση του πολιτισμού και της ένταξης.
Σήμερα το πλαίσιο της ιστορίας αποτελείται από πέντε βασικές ιστορίες που αποτελούν τη συναρπαστική ουσία του brand και τον μοναδικό πολιτιστικό χαρακτήρα του προορισμού μας:
Design και αρχιτεκτονική. Από τα παλιά λιθόστρωτα δρομάκια μέχρι τον σχεδιασμό επίπλων, από τους δημόσιους χώρους πειραματισμού μέχρι την παγκοσμίου φήμης σύγχρονη αρχιτεκτονική, η Μεγάλη Κοπεγχάγη παρουσιάζει μια μοναδική εμπειρία  διαβίωσης με στυλ.
Γαστρονομία. Γενέτειρα της νέας σκανδιναβικής κουζίνας, η Κοπεγχάγη είναι ένα πραγματικό γαστρονομικό κέντρο που αρθρώνεται σε πολλά επίπεδα.
Βιωσιμότητα. Το πόσιμο νερό της βρύσης, η ισχυρή τοπική ποδηλατική κουλτούρα , οι  δημοφιλείς δημόσιες λιμνούλες και η  πολιτική φιλοδοξία για να γίνει η πρώτη παγκοσμίως καθαρή πόλη από το διοξείδιο του άνθρακα μέχρι το 2025. Στην Κοπεγχάγη – και σε ολόκληρη τη χώρα – η βιωσιμότητα δεν είναι μόνο λόγια: Είναι κάτι που το ζούμε και το μοιραζόμαστε.
Ένα μικρό παραμύθι. Μια σύγχρονη βασιλική οικογένεια και μία από τις παλαιότερες μοναρχίες του κόσμου, τα εκπληκτικά κάστρα και μια περήφανη παραμυθένια παράδοση διατηρούν για πάντα ζωντανή την ιστορία και την πολιτιστική κληρονομιά της Μεγάλης Κοπεγχάγης.
Ανοχή και διαφορετικότητα. Με πάρτι στο δρόμο ανοιχτά για όλους, οι ντόπιοι μας είναι υπερήφανοι  για τις αντιλήψεις τους, σχετικές με την ασφαλή, ανοιχτή και ανεκτική προσέγγιση της αγάπης  για όλους τους ανθρώπους.Ο πυρήνας του brand μας αναπτύσσεται και επαναπροσδιορίζεται συνεχώς, με μια εξωτερική προσέγγιση που αντικατοπτρίζει την ουσία, την οποία έχουν αγκαλιάσει οι επισκέπτες και οι ντόπιοι μας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΗ ΜΑΤΙΑ ΣΤΡΑΜΕΝΗ ΠΡΟΣ ΤΟ 2025
Η νέα εθνική τουριστική στρατηγική για τη Δανία (2015-2025) θεωρεί ως  ενιαίο σύνολο τους  κοινούς στόχους της τουριστικής βιομηχανίας της Δανίας και την οικονομία των επισκεπτών.Ως επίσημος ΟΔΠ της Περιφέρειας της Πρωτεύουσας της Δανίας, η Wonderful Copenhagen αντιπροσωπεύει τον βασικό παράγοντα ανάπτυξης των επισκεπτών της χώρας μας και εργάζεται για την υλοποίηση της Περιφερειακής Στρατηγικής Ανάπτυξης.Επιπλέον, η Wonderful Copenhagen έχει επιφορτιστεί με την ευθύνη διαχείρισης των δύο εκ των τριών διακρατικών οργανισμών τουριστικής ανάπτυξης: του Δανέζικου Αστικού Τουρισμού (Dansk Storbyturisme) και του Δανέζικου Επιχειρηματικού Τουρισμού (MeetDenmark). Αυτές οι εθνικές ευθύνες δεν είναι καινούργιες για την Wonderful Copenhagen καθώς ήδη διαχειριζόμαστε τα εθνικά δίκτυα και προγράμματα κρουαζιέρας της Κοπεγχάγης και το πρόγραμμα αεροπορικής ανάπτυξης Global Connected.Η στρατηγική της Κοπεγχάγης για το 2020 υποστηρίζει τον διακρατικό μας ρόλο και θα συμβάλει στην επίτευξη των εθνικών στόχων μέσω των οδηγιών και των δράσεων που καθορίζονται στο παρόν έγγραφο και μέσω της ισχυρής θέλησης για εξεύρεση κοινών λύσεων και ευθυνών σε όλη τη χώρα, τις περιφέρειες.
Η ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΠΕΓΧΑΓΗ
Η Μεγάλη Κοπεγχάγη στοχεύει να είναι η ηγετική μητρόπολη της Βόρειας  Ευρώπης όσον αφορά την προσέλκυση και τη διατήρηση διεθνών επενδύσεων, τουρισμού και  ταλέντων.Μέχρι το 2020, η Μεγάλη Κοπεγχάγη οραματίζεται με τις συνεργασίες της να έχει δημιουργήσει σημαντική ανάπτυξη και θέσεις εργασίας σε όλη τη μητρόπολη.Το 2016, ο ΟΜΠ της Μεγάλης Κοπεγχάγης έχει μια  φιλοδοξία:  να κάνει τον  προορισμό, τη Μεγάλη Κοπεγχάγη να ξεχωρίζει στην Ευρώπη ως ο τέλειος συνδυασμός μεταξύ πόλης και υπαίθρου, να εξυψώσει τη μητρόπολη σε ένα νέο και ανώτερο επίπεδο μεταξύ των ευρωπαϊκών μητροπολιτικών περιοχών.Με τη νέα μας στρατηγική για το 2020, η Wonderful Copenhagen αναλαμβάνει ηγετικό ρόλο στην υλοποίηση της κοινής φιλοδοξίας για τη Μεγάλη Κοπεγχάγη. Μέσα από το νέο  μας όραμα και τη στρατηγική μας, αναλαμβάνουμε την ευθύνη για τη διαμόρφωση ενός ισχυρότερου μέλλοντος, βασισμένο  στην κοινή αίσθηση της τοπικής κοινωνίας, πέρα από περιφερειακά σύνορα και μεμονωμένους προορισμούς.
ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΑΣ
Το νέο μας όραμα δεν αφορά μόνο την επόμενη τετραετία: είναι ένα όραμα που στοχεύει στην μελλοντική μας ανάπτυξη καθιστώντας μας προορισμό και μετά το 2020. Αυτό τον προορισμό  επιθυμούμε να συν-δημιουργήσουμε.
Ένας μελλοντικός προορισμός όπου οι ανθρώπινες σχέσεις αποτελούν κομβικό σημείο, όπου δεν υπάρχει  διαφοροποίηση μεταξύ του προορισμού και του σπιτιού των ντόπιων. Ένας προορισμός, όπου οι ντόπιοι και οι επισκέπτες όχι μόνο συνυπάρχουν, αλλά αλληλεπιδρούν γύρω από τις κοινές εμπειρίες της τοπικής κοινωνίας.
Η παγκόσμια ανταγωνιστικότητά μας υποστηρίζεται από τον ίδιο τον  τόπο μας: αυτό μας κάνει να ξεχωρίζουμε σε μια διεθνή σκηνή που αποτελείται από  παγκόσμια brands και μεγάλους παίκτες. Με αυτή τη σκηνή εμείς συνδεόμαστε δημιουργώντας ουσιαστικές σχέσεις με τους ανθρώπους – τους εν δυνάμει «προσωρινούς ντόπιους».
Ένα μέλλον, στο οποίο η ανάπτυξη του τουρισμού δημιουργεί συνυπευθυνότητα    όλων των εμπλεκομένων και συγχρόνως  την ανάπτυξη της  βιωσιμότητας του προορισμού και την ευημερία των ντόπιων.
Το όραμά μας απαιτεί την κοινή μας ταυτότητα σε όλη την έκταση της μητροπολιτικής περιοχής της Μεγάλης Κοπεγχάγης, φιλοδοξώντας να επιτύχουμε τον τέλειο συνδυασμό  μεταξύ της  αστικής ζώνης  και της υπαίθρου, ο οποίος εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την κοινή τοπική μας αίσθηση.
Για να  συν-δημιουργηθεί αυτό το μέλλον, στο οποίο το σωστό είδος της ανάπτυξης ωφελεί περισσότερους ανθρώπους και περισσότερες επιχειρήσεις, το όραμά μας είναι να γίνει ο τόπος μας  ένας προορισμός όπου ο τουρισμός θεωρείται  μια ολοκληρωμένη και περιεκτική  πρόκληση και μια ανοιχτή ευκαιρία την οποία μοιράζονται πολλοί- πέρα από σύνορα και επιχειρήσεις.  Ο  τόπος μας προσκαλεί όλο και περισσότερους  ανθρώπους  – εντός και εκτός πόλεως   – να  λάβουν μέρος και να αποτελέσουν μέρος του  προορισμού μας.Εν ολίγοις, το όραμά μας είναι …ΟΛΟΙ  ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ «ΝΤΟΠΙΟΙ»
Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΑΣ
Ως επίσημος Οργανισμός Marketing Προορισμών (ΟΜΠ) της περιοχής της πρωτεύουσας της Κοπεγχάγης, η Wonderful Copenhagen  είναι επιφορτισμένη με την προώθηση και την ανάπτυξη επιχειρηματικών ταξιδιών και ταξιδιών αναψυχής στην περιοχή της πρωτεύουσας της Κοπεγχάγης για το κοινό καλό.
Η Wonderful Copenhagen εκπληρώνει επίσης πολλαπλούς ρόλους σε διεθνές, εθνικό και διαπεριφερειακό επίπεδο και οφείλει να ικανοποιήσει πολλά εμπλεκόμενα συμφέροντα. Αυτοί οι ρόλοι περιλαμβάνουν την ευθύνη για δύο από τις τρεις εθνικές εταιρείες τουριστικής ανάπτυξης, τη γραμματεία εθνικών και διεθνών δικτύων κρουαζιέρας, τη γραμματεία του εθνικού προγράμματος ανάπτυξης πορείας και ως ένας  από τους βασικούς εταίρους, την ανάπτυξη της συνεργασίας μεταξύ των προορισμών της Μεγάλης Κοπεγχάγης.
Η δημιουργία της βάσης  εργασιών της Wonderful Copenhagen είναι το μοναδικό ουσιαστικό brand της Κοπεγχάγης – ένα περιεκτικό brand που δεν περιορίζεται γεωγραφικά στην περιφέρεια της πρωτεύουσας, αλλά προτίθεται  να μοιραστεί σε μια ευρύτερη γεωγραφική περιοχή και με πολλούς εμπλεκόμενους. Το μοιράζονται στη μητροπολιτική περιοχή της Μεγάλης Κοπεγχάγης, διά μέσου της εθνικής τουριστικής ατζέντας, των βιομηχανιών και – το πιο σημαντικό – το μοιράζονται οι ντόπιοι και οι ταξιδιώτες.Παλαιότερα, η παροχή πληροφοριών περιοριζόταν και διαχειριζόταν από ένα περιορισμένο αριθμό φορέων. Σήμερα, οι πληροφορίες δημιουργούνται από όλους και είναι ανοιχτές  και ελεύθερα διαθέσιμες οποιαδήποτε στιγμή και οπουδήποτε. Η Wonderful Copenhagen πρέπει να προχωρήσει πέρα από την τηλεοπτική προώθηση ως προορισμός στους καταναλωτές. Θα επικεντρωθούμε στην ανάπτυξη και στην προβολή των εμπειριών που συλλαμβάνουν την αυθεντικότητα του προορισμού μας και στη συνέχεια θα προωθήσουμε αυτές τις εμπειρίες σαν μέρος του πυρήνα των ιστοριών του brand, μέσω άλλων, ενθαρρύνοντας και παρακινώντας όλο και περισσότερους ανθρώπους να διηγούνται   θετικές ιστορίες για τον τόπο μας.
Προσβλέποντας σε μια νέα αρχή, αποστολή μας είναι να ενισχύσουμε τον ρόλο της Wonderful Copenhagen, ώστε να αναδειχτεί ως  προορισμός τοπικών εμπειριών: αυτό μας κάνει να ξεχωρίζουμε και ενθαρρύνει περισσότερους ανθρώπους να μοιράζονται τις εμπειρίες τους και να μας προτείνουν σε άλλους. Θα επικεντρωθούμε στο ρόλο μας ως επαγγελματίες, δίνοντας τη δυνατότητα για  συζήτηση σχετικά με τον προορισμό μας και ως δημιουργοί ενός ισχυρού, συναρπαστικού και ουσιαστικού brand.
Θα αναπτύξουμε τον ρόλο μας ως εκκολαπτήριο αλλαγής και επιταχυντή της συνεργατικής καινοτομίας, ως υποστηρικτή κοινών συμφερόντων, διά μέσου των σχέσεων, των βιομηχανιών  και των γεωγραφικών περιοχών, και ως  οργανισμός που αναλαμβάνει την ευθύνη να διευκολύνει και να εμπλέξει τους πάντες στην τοπική κοινωνία.Η Υπέροχη Κοπεγχάγη θα …ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΝΑ ΤΗ ΜΟΙΡΑZONTAI ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ
ΟΙ 5 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ  ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ
Οι πέντε  νέες στρατηγικές  θα λειτουργήσουν ως συντονιστές προσανατολισμού (GPS) για να μας κρατήσουν σε πορεία σε μια εποχή αλλαγής και μετάβασης.Έχει περάσει η εποχή που γράφαμε μια τετραετή στρατηγική ως σταθερό σχέδιο για τα επόμενα χρόνια. Αντίθετα, η νέα μας στρατηγική παρέχει μια δυναμική κατεύθυνση όχι μόνο προς το 2020, αλλά και το 2025 και το 2030.Πρέπει να διατηρήσουμε τον εαυτό μας υπό έλεγχο: κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση; Έχουν αλλάξει οι περιστάσεις που κάνουν την προσαρμογή απαραίτητη; Δημιουργούμε αξία και όφελος για τους εταίρους μας, τους επισκέπτες και τους ντόπιους; Σε μια περίοδο γρήγορης αλλαγής, η στρατηγική μας καθορίζει μια ιδανική πορεία, αλλά συγχρόνως είναι ευέλικτη και μας επιτρέπει να καθορίσουμε τα αναγκαία μέσα για να φτάσουμε το στόχο μας, τις απαραίτητες τροποποιήσεις και τη φύση του τελικού προορισμού, που θα πρέπει συνεχώς να αμφισβητείται και να αναπροσαρμόζεται.
1. Η ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΙΑ  ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ Με τον πολλαπλασιασμό των κοινωνικών μέσων, οι πληροφορίες δημιουργούνται τώρα από όλους και είναι διαθέσιμες σε όλους. Οι ταξιδιώτες – όπως έκαναν πάντα αναζητούν συστάσεις από την οικογένεια, τους φίλους και τους κοινωνικούς κύκλους, αλλά σήμερα η δυνατότητα σύνδεσης μεταξύ των ανθρώπων έχει εντελώς νέες διαστάσεις,  μέσω των ψηφιακών κοινωνικών πλατφορμών, στις οποίες προβάλλονται περισσότερο από ποτέ, συστάσεις και συνομιλίες ιδιαίτερα σημαντικές για τον προορισμό.  Σήμερα, εμείς ως ΟΜΠ πρέπει να ενεργοποιήσουμε το διάλογο για την αξία του να μοιράζεται κάποιος κοινές στιγμές και εμπειρίες με τους άλλους, προσθέτοντας αξία μέσω αυτών. Έτσι δημιουργείται μια προσωπική σχέση με την ουσία του brand του τόπου μας, δηλαδή την τοπική κοινότητα.
Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει:• Να αναπτύξουμε επιχειρησιακή νοημοσύνη για να βελτιστοποιηθεί η αποδοχή του brand από την κοινότητα.Θα προσφέρουμε πληροφορίες σχετικά με τα συναισθήματα των επισκεπτών μας και τη φύση και ποιότητα της εμπλοκής τους με το brand του τόπου μας, θα συμπεριλάβουμε την έναρξη νέων εταιρικών σχέσεων για να ενισχύσουμε τη στρατηγική χρήσης των δεδομένων από ψηφιακές πλατφόρμες και να διευρύνουμε περισσότερο το διάλογο και την εμπλοκή της κοινότητας στις ιστορίες του brand.• Να ενεργοποιήσουμε τους εταίρους για να αναπτυχθούν κοινές στιγμές.Θα δώσουμε τη δυνατότητα στους εταίρους μας να αναπτύξουν και να προωθήσουν δραστηριότητες που θα οδηγήσουν σε θετικές εμπειρίες για τους επισκέπτες μας και θα δημιουργήσουν κοινές στιγμές στα  πλαίσια του brand μας: ένα πλαίσιο που λειτουργεί στο δικό μας χώρο και ως μέρος του εμπνευσμένου κόσμου των εταίρων μας, των ντόπιων και των ταξιδιωτών.• Να δημιουργήσουμε και να  ενθαρρύνουμε μια ιστορία 365 ημερών.Θα προσθέσουμε αξία στο διάλογο που αφορά τον προορισμό μας δημιουργώντας μια συναισθηματική σύνδεση του brand μέσω περιεχομένου. Θα εστιάσουμε τις προσπάθειές μας στην ανάπτυξη, την ανταλλαγή και την ενθάρρυνση περιεχομένου που έχει σημασία και ενισχύει την ανθρώπινη σύνδεση με το brand μας.• Να ενεργοποιήσουμε τους σωστούς ανθρώπους για να μοιραστούν τις σωστές εμπειρίες.Θα συνεργαστούμε με τους κατάλληλους ανθρώπους για να διαδώσουμε την ουσία του brand μας και θα οδηγήσουμε περισσότερους ανθρώπους στο δρόμο προς την αγορά.
Αυτό σημαίνει ότι δεν θα:• Επιμένουμε να βάζουμε το λογότυπό μας ή ακόμα και το επίσημο σήμα μας παντού.• Προχωράμε γενικά, αλλά θα στοχεύουμε  στην ανταλλαγή μηνυμάτων και στο μάρκετινγκ του brand μας.• Συμμετέχουμε σε συζητήσεις που δεν ταιριάζουν  με το στρατηγικό πλαίσιο του brand μας.• Μείνουμε κλεισμένοι στο δικό μας χώρο ή θα περιμένουμε  να έρθουν οι άλλοι να μας βρουν. Η κινητικότητα δεν είναι από μόνη της στόχος: η συναφής συζήτηση και η αφοσίωση είναι.
Επιτυγχάνουμε όταν:• Η ιστορία λειτουργεί! Όταν οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με το μήνυμα του brand και συμμετέχουν στη συζήτηση που αφορά τον προορισμό μας, οδηγώντας τους στο δρόμο για την αγορά.•  Οι εταίροι μας πετυχαίνουν! Όταν οι συνεργάτες μας μπορούν να δημιουργήσουν αξία από το κοινό εμπορικό πλαίσιο για να κερδίσουν περισσότερες επιχειρήσεις,  ολόκληρος  ο τόπος κερδίζει.
2. ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ, ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ
Προγενέστερα και για πολύ καιρό ο αρχικός σκοπός του Οργανισμού μας ήταν η προσέλκυση περισσότερων  επισκεπτών. Οι νέες ψηφιακές πηγές δεδομένων μας επιτρέπουν να προσεγγίσουμε τους επισκέπτες και να ξεπεράσουμε την αρχική έλξη. Διά μέσου ενημερωμένων καταχωρήσεων σχετικά με τα κίνητρα και τα καταναλωτικά πρότυπα των επισκεπτών, μπορούμε να εντοπίσουμε τα αδύνατα σημεία του προορισμού μας και τα προϊόντα του, να αφαιρέσουμε αυτά τα εμπόδια και να αποκομίσουμε περισσότερη αξία από τους επισκέπτες που έχουμε ήδη προσελκύσει, βελτιώνοντας την ικανοποίησή τους και αυξάνοντας έτσι την επιθυμία τους να προτείνουν τον τόπο μας ως προορισμό και να του  αποδώσουν έτσι περισσότερη αξία.
Αυτό σημαίνει ότι• Θα εισαγάγουμε πολλά δεδομένα για να κατανοήσουν και να εντοπίσουν οι επισκέπτες τα εμπόδια-δυσκολίες του προορισμού μας.Θα δημιουργήσουμε ενημερωμένες πληροφορίες  επισκεπτών,  βάσει των νέων μεγάλων πηγών και δυνατοτήτων δεδομένων, συνδυάζοντας τα ψηφιακά δεδομένα με τις υπάρχουσες πηγές δεδομένων. Θα  εντοπίσουμε τα αδύνατα σημεία και θα καταγράψουμε τις περιπτώσεις που δημιουργούν δυσκολίες μεταξύ των επισκεπτών μας και τη θετική εμπειρία για τον τόπο μας.• Θα διευκολύνουμε τους  επισκέπτες για αγορέςΘα αναπτύξουμε σχετικές εμπειρίες και προϊόντα και θα τα προωθήσουμε μέσω κατάλληλων  καναλιών, με στόχο τους επισκέπτες.• Θα στοχεύσουμε στους επισκέπτες με υψηλές  δυνατότητες ανταπόδοσης.Θα εντοπίσουμε επισκέπτες με υψηλό δυναμικό κατανάλωσης.• Εισαγωγή πρωτοβουλιών για την ενίσχυση της αφοσίωσης των επισκεπτώνΘα εργαστούμε για να αυξήσουμε τους επισκέπτες μας και την επιθυμία τους  να συστήσουν τον προορισμό μας σε άλλους και να πραγματοποιούν επαναλαμβανόμενες επισκέψεις
Αυτό σημαίνει ότι δεν• Θα υπολογίζουμε μόνο τις διανυκτερεύσεις  ή την προσέλκυση επιχειρήσεων. Χρειαζόμαστε πιο αποτελεσματικά, διορατικά και συναφή μέτρα επιτυχίας και δημιουργίας αξίας για να  συμβάλει η  βιομηχανία μας στην κοινωνία γενικότερα.• Θα θεωρήσουμε όλους τους ταξιδιώτες ως άτομα μεμονωμένα και  αποσυνδεδεμένα μεταξύ των επιχειρήσεων και του ελεύθερου χρόνου, αλλά θα πρέπει να βλέπουμε τους  ταξιδιώτες ως ξεχωριστά άτομα με τα δικά τους κίνητρα, το πολιτιστικό πλαίσιο και ως εκ τούτου με διαφορετικές δυνατότητες προς την αγορά.
Επιτυγχάνουμε όταν• Υπερβαίνουμε την αναλογία κρεβατιών-διανυκτερεύσεων! Όταν η κατανάλωση είναι σημαντικά υψηλότερη από τον αριθμό των κρεβατιών και διανυκτερεύσεων.• Αυξάνουμε τη μέση διάρκεια παραμονής και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις! Όταν οι προσπάθειες να επιτύχουμε πιο μακροχρόνιες διαμονές, ενθαρρύνουν την συντροφικότητα του ταξιδιού και παρακινούν τους επισκέπτες να εκδηλώνονται να επαναλαμβάνουν επισκέψεις.
3. ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ, ΣΗΜΕΡΑ
Μέχρι το 2020, οι διεθνείς αφίξεις επιβατών αναμένεται να ανέλθουν σε 1,6 δισεκατομμύρια ανθρώπων παγκοσμίως. Προωθούμενη από την τεχνολογική ανάπτυξη, την αστικοποίηση και την αυξανόμενη εγχώρια κατανάλωση, αυτή η αύξηση των παγκόσμιων ταξιδιών θα καθοδηγείται από ένα νέο πληθυσμό ταξιδιωτών, ιδιαίτερα από την Ασία. Σήμερα απαιτούνται μακροπρόθεσμες επενδύσεις απαιτούνται  για να εξασφαλιστεί αύριο η επιχειρηματική δραστηριότητα αυτών των αναπτυσσόμενων αγορών. Πρέπει να αυξήσουμε την εξοικείωση με τον προορισμό μας, να διασφαλίσουμε την άμεση αεροπορική πρόσβαση και να βελτιώσουμε τη διαθεσιμότητα σχετικών προϊόντων και εμπειριών. Ωστόσο, το ζητούμενο δεν αφορά μόνο  την αύξηση του αριθμού των επισκεπτών, αλλά και την προσέλκυση των πιο συναφών επιχειρήσεων με τον προορισμό μας. Θα χρειαστεί να ενισχύσουμε τις στοχοθετημένες προσπάθειές μας προς τμήματα της αγοράς με υψηλό δυναμικό ανάπτυξης για τον τόπο μας.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει• Να συνεχίσουμε την προσέλκυση νέων επιχειρήσεων.Θα συνεχίσουμε και θα ενισχύσουμε τις υπάρχουσες προσπάθειές μας για την αύξηση του αριθμού των επισκεπτών στην Μεγάλη Κοπεγχάγη μέσω των υπαρχόντων τομέων δραστηριότητας για συζητήσεις, συναντήσεις και εκδηλώσεις, καθώς και κρουαζιερόπλοιων και αεροπορικών εταιρειών και θα εισαγάγουμε νέους τομείς αγοράς στην προσπάθειάς μας για μακροπρόθεσμη αύξηση των επισκεπτών.• Να ενισχύσουμε τις  προσπάθειές μας για την αύξηση της αεροπορικής σύνδεσης  με τις αγορές του εξωτερικού, εστιάζοντας στην ανάπτυξη αναπτυσσόμενων αγορών υψηλού δυναμικού.• Να επιμείνουμε στη μακροπρόθεσμη ευθύνη μαςΘα συνεχίσουμε να προσπαθούμε για την μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του προορισμού μας, βασισμένη  σε συνεχώς ενημερωμένες τάσεις και σε έρευνα αγοράς.• Να επικεντρωθούμε στις αγορές με το υψηλότερο επιχειρηματικό δυναμικό, συμπεριλαμβανομένων τομέων μακροπρόθεσμου δυναμικού  και αγορών με υψηλές μέσες δαπάνες.
Αυτό σημαίνει ότι δεν• Μας ενδιαφέρουν μεμονωμένα οι αγορές από γεωγραφικής ή  δημογραφικής άποψης, αλλά εστιασμένη ανάλυση των τμημάτων  υψηλού δυναμικού εντός και εκτός των εθνικών συνόρων.• Συμμετέχουμε σε δραστηριότητες για να εξασφαλίσουμε βραχυπρόθεσμες επιχειρηματικές δραστηριότητες ή δραστηριότητες με μικρότερο επιχειρηματικό δυναμικό, αλλά να επιτρέψουμε στους εταίρους μας να δραστηριοποιούνται οι ίδιοι άμεσα στις επιχειρήσεις για να εξασφαλίσουν πιο άμεσο κέρδος.
Επιτυγχάνουμε όταν
• Προσελκύουμε τμήματα της αγοράς με τις  υψηλότερες δυνατότητες! Όταν η Κοπεγχάγη είναι στην κορυφή του ανταγωνισμού για την προσέλκυση των πιο δυνατών τμημάτων των νέο- αναπτυσσόμενων αγορών, χτυπώντας άλλα  παγκόσμια brands.• Το μακροπρόθεσμο δυναμικό της αγοράς στο οποίο επενδύουμε εκδηλώνεται σε πραγματικές επιχειρήσεις για τους συνεργάτες μας! Οι μακροπρόθεσμες προσπάθειές μας για την ανάπτυξη μιας νέας αναπτυσσόμενης αγοράς, θα αποδώσει άμεσα την  επένδυση για τους εταίρους μας.
4. ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΜΕ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ
Μέσα στον σημερινό ταχύ ρυθμό της αλλαγής και της μετάβασης, της ψηφιακής επανάστασης και της ισχυροποίησης  των καταναλωτών, το μεγάλο ψάρι δεν τρώει πλέον το μικρό: αντίθετα, το γρήγορο, τρώει το αργό ψάρι. Η ψηφιακή οικονομία επιτρέπει σε νέους παίκτες να εισέλθουν στην αγορά, κάνοντας την καινοτομία μια ολοένα και πιο ανοικτή διαδικασία  εμπλοκής πολλών διαφορετικών συμμετεχόντων. Για την Wonderful Copenhagen, τα δίκτυα συνεργασίας είχαν και συνεχίζουν να έχουν ένα σημαντικό τρόπο δράσης για την επίτευξη ενός κοινού στόχου, δηλαδή την προσέλκυση περισσότερων επιχειρήσεων στη Μεγάλη Κοπεγχάγη. Παρόλα αυτά, για να ταιριάξουν με το γρήγορο περιβάλλον μας, πρέπει να διασφαλίσουμε επαρκή ευελιξία στα υπάρχοντα δίκτυά μας, ώστε να  σκέφτονται με νέους τρόπους και να προσαρμόζονται στο νέο ανταγωνιστικό τοπίο.
Αυτό σημαίνει ότι• Θα δημιουργήσουμε πλατφόρμα εκκίνησης για συμμετοχική καινοτομία.Θα αναπτύξουμε έναν συστηματικό τρόπο βρίσκοντας  νέες  λύσεις  μαζί με τους σημερινούς και τους νέους συνεργάτες. Θα αναλάβουμε ηγετικό ρόλο στο να ορίσουμε και να οριοθετήσουμε τις σωστές προκλήσεις του τόπου μας, να εισάγουμε τα σωστά δεδομένα και τις σωστές ανθρώπινες ικανότητες και μέσω καλά σχεδιασμένων διαδικασιών να ενισχύσουμε τη συλλογική μας ευελιξία και την ικανότητα να μεταφέρουμε αυτή τη στρατηγική από τα λόγια στην πράξη.• Θα επιζητήσουμε πολύπλευρο καταιγισμό ιδεώνΘα επικεντρωθούμε σε μια ανοιχτή διαδικασία καταγραφής πολυάριθμων απόψεων, από πολλές πηγές, τους νυν και τους νέους συνεργάτες.• Θα καλλιεργήσουμε μια κουλτούρα κοινής καινοτομίας και γρήγορων αποτυχιών.Θα αναπτύξουμε μια ισχυρότερη οργανωτική και συνεργατική κουλτούρα καινοτομίας, όπου πειραματισμός και αποτυχία συνυπάρχουν. Η γρήγορη αποτυχία αποτελεί χρήσιμη γνώση για αλλαγή.
Αυτό σημαίνει ότι δεν
• Θα κάνουμε καινοτομία για χάρη της καινοτομίας. Η καινοτομία θα στοχεύει στη μετατροπή των ιδεών σε συγκεκριμένες επιχειρήσεις και θα  υποστηρίζει την πορεία όπως περιγράφεται στη στρατηγική μας για το 2020.• Θα καρπονόμαστε ατομικά τα αποτελέσματα, τις πρωτοβουλίες ή τα έργα που προκύπτουν από την καινοτομία. Ό,τι αποδειχθεί βιώσιμο και πολύτιμο για όλους και το δημόσιο συμφέρον, πρέπει είτε να ενσωματωθεί στις  δραστηριότητες της Wonderful Copenhagen είτε να ενταχθεί στην αγορά.
Επιτυγχάνουμε όταν• Οι ιδέες μετατρέπονται σε συγκεκριμένες επιχειρήσεις! Όταν η ανοιχτή διαδικασία καινοτομίας οδηγεί σε ιδέες που δημιουργούν νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες και προσθέτουν αξία στην κοινωνία από άποψη  ανάπτυξης και  απασχόλησης.• Τα υπάρχοντα δίκτυα αποδεικνύουν την ευελιξία τους στην καινοτομία! Όταν τα δίκτυα καινοτομούν μεταξύ τους, με νέους παίκτες ή με εκπροσώπους εκτός της τουριστικής βιομηχανίας, δημιουργώντας νέες ιδέες και επιχειρήσεις για όλους.• Η Wonderful Copenhagen αποδεικνύεται χρήσιμη για πολλούς ενδιαφερόμενους! Όταν παράγουμε αξία για έναν ευρύτερο κύκλο, συμπεριλαμβανομένων και των νέων συνεργατών, τόσο εντός όσο και εκτός της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.
5. ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΩς μια από τις πιο βιώσιμες πόλεις και περιφέρειες στον κόσμο, η Μεγάλη Κοπεγχάγη ελκύει έντονα τους ταξιδιώτες, ειδικά σε μια εποχή αναζήτησης «προσωρινής τοπικής αίσθησης». Η δυνατότητα να βιώσεις έναν τόπο συνδέεται διαισθητικά με τους ανθρώπους που ζουν σε αυτόν. Η απόλαυση μιας αυθεντικής εμπειρίας από τη ζωή ενός προορισμού εξαρτάται από τους ντόπιους, ενώ η βιωσιμότητα του τόπου μας εξαρτάται με τη σειρά του, από το βαθμό στον οποίο εξασφαλίζουμε την ανάπτυξη βασισμένη στους ανθρώπους. Ένας  προορισμός στον οποίο οι ντόπιοι αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες με έναν τρόπο ο οποίος είναι τουλάχιστον ισορροπημένος, ενώ ιδανικά συμβάλλει θετικά στην διαβίωση των μόνιμων κατοίκων. Ενώ ενισχύουμε τις προσπάθειές μας για να προσελκύσουμε περισσότερους επισκέπτες, οφείλουμε να το κάνουμε όλο και περισσότερο από μια οπτική ανάπτυξης που βασίζεται στον άνθρωπο: όχι μόνο να αυξηθεί ο αριθμός των επισκεπτών αλλά και να διευρυνθεί η προστιθέμενη αξία τους, τόσο σε επίπεδο κοινωνίας, όσο και σε ανθρώπινη κλίμακα.
Αυτό σημαίνει ότι
• Θα εξασφαλίσουμε ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με την αλληλεπίδραση μεταξύ επισκεπτών και ντόπιων. Θα αναπτύξουμε ενημερωμένα δεδομένα και γνώσεις σχετικά με τα συναισθήματα των επισκεπτών και την αλληλεπίδραση με τους ντόπιους και το αντίστροφο, προκειμένου να προσδιοριστούν τα σημεία τριβής.• Θα ενεργοποιήσουμε περισσότερους ενδιαφερόμενους για να διασφαλίσουμε  την ανάπτυξη με βάση τον άνθρωπο. Θα εμπλέξουμε τους παράγοντες  αστικής ανάπτυξης (δημόσιους φορείς, πλατφόρμες με δεδομένα πόλεων και πολεοδόμους) για να διασφαλίσουμε την ανάπτυξη του τόπου μας με βάση τον άνθρωπο και να  εξαφανίσουμε τα σημεία που προκαλούν δυσκολία και πίεση στους επισκέπτες.• Θα εργαστούμε για να δημιουργήσουμε κοινές στιγμές μεταξύ ντόπιων και επισκεπτών. Θα προωθήσουμε πρωτοβουλίες για να δώσουμε τη δυνατότητα συναντήσεων μεταξύ επισκεπτών και ντόπιων με θετικά αποτελέσματα.•  Θα στοχεύσουμε στην τέλεια αντιστοίχιση μεταξύ αστικού και αγροτικού τοπίου. Η Μεγάλη Κοπεγχάγη φιλοδοξεί να ενισχύσει τη βιώσιμη ανάπτυξη των επισκεπτών και τη διαφοροποίηση των εμπειριών τους.
Αυτό σημαίνει ότι δεν• Θα αναπτυχθούμε  για χάρη της ανάπτυξης, αλλά θα επικεντρωθούμε στη  βιώσιμη ανάπτυξη του προορισμού μας, βασισμένη στους ανθρώπους και την τοπική κοινωνία.• Θα αγνοήσουμε τα επείγοντα ζητήματα που πιέζουν τους επισκέπτες σε άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς! Παρόλο που ούτε οι ενδιαφερόμενοι ούτε οι πολίτες αντιλαμβάνονται ότι ο αριθμός των επισκεπτών είναι ένα σημαντικό πρόβλημα  του τόπου μας σήμερα, δεν θα βρεθούμε στην ίδια  δύσκολη  θέση με τους φίλους και τους συναδέλφους μας στο Βερολίνο, το Άμστερνταμ και τη Βαρκελώνη. Θα εισαγάγουμε προληπτικά μέτρα για να διασφαλίσουμε τη συνεχή ροή των επισκεπτών και της τοπικής βιωσιμότητας.
Επιτυγχάνουμε όταν• Οι ντόπιοι αναγνωρίζουν την αξία των επισκεπτών μας! Όταν οι ντόπιοι υποστηρίζουν ενεργά την προστιθέμενη αξία των επισκεπτών για την αστική μας ποικιλομορφία, την πολιτιστική κατανάλωση και την υπερηφάνεια για την  πατρίδα μας.• Οι επισκέπτες γίνονται ενεργά διαφημιστές του τόπου μας! Όταν προσφέρουμε μια τοπική αίσθηση που επιτρέπει στους επισκέπτες να ενσωματωθούν σε μια μοναδική εμπειρία και να επιστρέψουν στην πατρίδα τους ως ενεργοί διαφημιστές του προορισμού μας σε άλλους.• Η βιώσιμη ανάπτυξη θεωρείται το μόνο σχετικό είδος ανάπτυξης! «

Πηγή:https://www.citybranding.gr/2019/01/blog-post_29.html?fbclid=IwAR1-zM8E_Or-ESJu8tc_Bl-wvgUIyfsG7RHHmRrAPKrwYEJgRz2CIfr_3Bg&m=1#