Ετσι χωρίς προτεραιότητες και ουσιαστική ιεράρχηση , χωρίς πραγματικό αναπτυξιακό αντίκρυσμα και αποτύπωμα, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός «πετά» στην κυριολεξία 15 εκ ευρώ από το ΕΣΠΑ για να συνδέσει τα παράλια του νομού Λάρισας με αυτα της Μαγνησίας, δηλ, το Σκλήθρο με το Κεραμύδι, απ’ όπου δεν μπορείς οδικώς να συνεχίσεις προς την Ζαγορά και το οδικό κύκλωμα του Πηλίου! Χωρίς ουδέποτε και κανείς στα σοβαρά -πλην μιας προεκλογικής εξαγγελίας Παπατόλια ως Νομάρχη για τη μελέτη του έργου- από την Μαγνησία να διεκδικεί αυτό το έργο, ο κ. Αγοραστός αγνοεί την πραγματικότητα της νέας Εθνικής οδού και της σύραγγας των Τεμπών όπου ο Βόλος από τα παράλια της Λάρισας απέχει μόλις μια ώρα μεσω ΠΑΘΕ. Την ίδια στιγμή βρίσκεται εκτός ΕΣΠΑ η παράκαμψη της Ζαγοράς -έργο υπαρκτό και σταματημένο- η παράκαμψη του Χιονοδρομικού και φυσικά ο ανολοκλήρωτος Περιφερειακός του Βόλου που υποτίθεται η Περιφέρεια ζητά από το Υπουργείο να της τον δόσει… δεν πήγε όμως ο.κ. Αγοραστός στον υπουργό να του πει πως δίνει από το ΕΣΠΑ 15 εκ ευρώ όπως κάνει με το έργο στο Σκλήθρο για την ολοκλήρωση των μελετών και τις απαλλοτροιώσεις του Περιφερειακού στην Αγριά & από την Μπουρμπουλήθρα μέχρι την Λαρίσης. Το όνειρο – εάν υπάρχει- της ορεινής σύνδεσης του Πηλίου με τσ παράλια της Λάρισας του κ. Αγοραστού και μόνο είναι λάθος και μία ανοησία. Κοστίζει υπερβολικά λόγω της γεωμορφολογίας του εδάφους για την κατασκευή των οδικών έργων που απαιτούνται και δεν φέρνει γρηγορότερα στο Πήλιο κανέναν τουρίστα από την Θεσσαλονίκη και τη Β.Ελλαδα, διότι ευτυχώς αυτό το κάνει πλέον με ασφάλεια η ΠΑΘΕ. Ο κ. Αγοροστός σπαταλά 15 εκ από το ΕΣΠΑ δυστυχώς σε αναπτυξιακές επιλογές πολυτέλειας… συνοδεύοντάς τες με επικοινωνιακές υπερβολές χωρίς πραγματική αναπτυξιακή αντιστοίχηση και προοπτική στο ορατό μέλλον. Δυστυχώς μόνοι κερδισμένοι θα βγουν οι εργολάβοι… Ο τόπος στο Κεραμμυδι δεν χρειάζεται φαραωνικούς δρόμους που δεν θα τους περπατά κανείς για 9 μήνες τον χρόνο, χρείαζεται στήριξη στον κτηνοτροφικο τομέα και τον αγροτοτουρισμό, σε συνδυασμό με τον μαθητικό τουρισμό και το οικοσύστημα της Κάρλας.Αυτά.

Ακολουθεί το ρεπορτάζ με το δελτίο τύπου της Περιφέρειας Θεσσαλίας για την δημοπράτηση του έργου:

Δημοπρατείται η κατασκευή του δρόμου Κεραμίδι –Ρακοποταμος

Στη φάση της δημοπράτησης εισέρχεται το έργο της κατασκευής του δρόμου που ενώνει οδικά τον παραλιακό άξονα των νομών Λάρισας και Μαγνησίας, καθώς ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός υπέγραψε την έγκριση διάθεσης πίστωσης προϋπολογισμού 15.000.000 ευρώ. Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός τόνισε ότι «ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο που αφορά την παραλιακή σύνδεση των νομών Μαγνησίας και Λάρισας παίρνει το δρόμο της δημοπράτησης. Με υπομονή, επιμονή και με σωστό προγραμματισμό καταφέραμε να φτάσουμε στον επιθυμητό προϋπολογισμό προκειμένου να δημοπρατήσουμε ολόκληρο το έργο. Προχωράμε την κατασκευή του δρόμου 14χλμ που ενώνει τα παράλια της Μαγνησίας με εκείνα του νομού Λάρισας. Είναι ένα έργο ουσίας που συμβάλλει στην πραγματική ανάπτυξη του παραλιακού άξονα των δυο νομών. Με σκληρή δουλειά πετυχαίνουμε δίνοντας λύσεις σε χρόνια αιτήματα».

Ειδικότερα προβλέπεται η κατασκευή κύριας οδού μήκους 14 χιλιομέτρων, η κατασκευή σε μορφή Τ του ισόπεδου κόμβου Κεραμιδίου, Σκλήθρου και Ρακοποτάμου, καθώς επίσης και η αποκατάσταση των αγροτικών και δασικών οδών που συμβάλλουν στην κύρια οδό. Επίσης θα κατασκευαστούν δύο γέφυρες, μήκους 100 μέτρων. Ο δρόμος έχει συνολικό μήκος περίπου 14 χλμ., εκ των οποίων 5,5 χλμ. υπάγονται στην Π.Ε. Μαγνησίας και 8,5 χλμ. στην Π.Ε. Λάρισας, τοποθετείται εντός των ορίων των περιοχών Natura. Το τμήμα της κύριας οδού στον νομό Μαγνησίας αποτελεί νέα χάραξη βελτίωσης του υφιστάμενου χωματόδρομου, ενώ στο τμήμα του νομού Λάρισας, για τα 6,3 χλμ. θα γίνει αναμόρφωση της υφιστάμενης οριστικής μελέτης, η οποία επίσης βελτιώνει τον υφιστάμενο δρόμο. Στο τμήμα Σκλήθρο – Ρακοπόταμος μήκους 2,2 χλμ. θα γίνει βελτίωση της υφιστάμενης ασφαλτοστρωμένης οδού.