OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Πώς η θεατρική εμπειρία γίνεται κάτι παραπάνω από μια απλή παράσταση; Πώς συνδέεται με την εκπαίδευση έτσι ώστε να μεταλαμπαδεύεται στους μαθητές με τον κατάλληλο τρόπο; Πώς οι αξίες, οι γνώσεις, η έκφραση και το παιχνίδι γίνονται η βάση για να βάλουμε το θέατρο στη ζωή μας;

Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στα πλαίσια του μαθήματος «Θεατρική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο» και υπό την καθοδήγηση της διδάσκουσας κ. Μάγδας Βίτσου, μέσα από βιωματικές, θεατροπαιδαγωγικές πρακτικές  σχεδίασαν θεατρoπαιδαγωγικά προγράμματα τα οποία και εφάρμοσαν στις 8, 9, 10/1 για παιδιά σχολικής ηλικίας σε Δημοτικά Σχολεία του Βόλου και συγκεκριμένα στο 20ο και 30ο ΔΣ Βόλου. Έδωσαν την ευκαιρία σε παιδιά και εκπαιδευτικούς να έρθουν σε επαφή με τη Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και να εκφραστούν με σύγχρονο τρόπο. Τα προγράμματα περιείχαν τεχνικές προσαρμογής και καλλιέργειας της δυναμικής της ομάδας και του ατόμου, μέσα από δράσεις, ασκήσεις αυτοσχεδιασμού, παιχνίδια ρόλων, και ιστορίες-παραμύθια, επιλεγμένα γι’ αυτό το σκοπό και εμβάθυνση, επεξεργασία ιδεών και σκέψεων, μέσα από το εκπαιδευτικό δράμα. Τα θέματα των προγραμμάτων εντάσσονται στις θεματικές «τοπική ιστορία», «φιλαναγνωσία», «περιβαλλοντική εκπαίδευση», «συναισθηματική αγωγή» «διαπολιτισμικότητα» και «μυθολογία». Επίσης συμμετείχαν με αντίστοιχο πρόγραμμα στην εκδήλωση για τα Χριστούγεννα και την υποδοχή του Νέου Έτους η οποία πραγματοποιήθηκε στο Μεταξουργείο, στις 30/12/2019, για τα παιδιά των ωφελούμενων του Δημοτικού Κοινωνικού Παντοπωλείου σε συνεργασία με το Κοινωνικό Φαρμακείο.

Προηγούμενο άρθροΗ αποτίμηση της επίσκεψης στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ σε Αλμυρό-Βελεστίνο
Επόμενο άρθροΠόλεμος Θ.Τζούμα με μεγαλοξενοδόχο στη Σκιάθο